ח"כ יואב קיש: "לכמיסה אין שום קשר לליכוד"

אייל ראובן No Comments on ח"כ יואב קיש: "לכמיסה אין שום קשר לליכוד"

ח"כ יואב קיש מהליכוד לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "הוא פועל על דעתו בלבד, אין לו קשר לליכוד, ליברמן במצב קשה. הוא השר אוצר הכושל בישראל, הוא אכזר שריסק את האזרחים. התמיכה בו ירדה גם בקרב הבייס שלו, בגלל שהוא תמך בפוטין במלחמה באוקראינה" | האזינו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את "מהדורת הבוקר" פתחו בצלאל קאהן ודוד חכם עם החתן יואב קיש, שנישא בשבוע שעבר, וניסו לדלות ממנו מה הסתודדו נתניהו ודרעי באירוע. "זכיתי להתחתן בשבוע שעבר ברובע היהודי, היה מאד מרגש. נתניהו ודרעי כיבדו אותי מכל הלב בחתונה, לא שמעתי מה הם הסתודד בחתונה" הודה קיש.

ובמעבר לעניינים שעל סדר היום, הגיב קיש לתחקיר מות העיתונאית הפלסטינית: "אני מופתע מאד מההתנהלות הזו בקשר לתגובה בממשלה לתחקיר על מות העיתונאית הפלסטינית, אם צה"ל היה חושב שהוא אשם בירי היה אומר את זה. צה"ל אומר מפורש שאי אפשר לקבוע מי ירה עליה. זה המסר של התחקיר".

"הקליע שהרג אותה הגיע לידי ישראל במצב שאי אפשר להבין ממנו כלום, אולי אפילו זה קרה בכוונה. ייתכן שמישהו פגע בו במכוון שלא ניתן יהיה להסיק ממנו מסקנות" אמר קיש, והוסיף: "לא מבין מדוע מתנצלים על זה, יש פה חוסר אחריות מובנה החל מראש הממשלה דרך שר הביטחון ומטה, הגיע הזמן שהם ייתנו גיבוי לצה"ל".

בנוגע לפרשת כמיסה אמר קיש: "הוא פועל על דעתו בלבד, אין לו קשר לליכוד, ליברמן במצב קשה. הוא השר אוצר הכושל בישראל, הוא אכזר שריסק את האזרחים. התמיכה בו ירדה גם בקרב הבייס שלו, בגלל שהוא תמך בפוטין במלחמה באוקראינה. הוא לחוץ מהמצב הזה".

"שקד לא תבוא לקואליציה, היא פעלה אקטיבית נגד ביטחון ישראל בחוק האזרחות. ראיתי מה היא עשתה בשנה האחרונה, ומה היא עושה עכשיו. היא שותפה לממשלה עם רע"מ ממש עכשיו. כל מה שהיא אומרת זה שקרים, היא תוליך אותנו שוב שולל. אי אפשר להאמין לה"

קיש התייחס גם לאי ההסכמות ביהדות התורה: "החשש מפיצול ביהדות התורה זה סיכון חמור למדינת ישראל. זה אירוע אסטרטגי שיכול להשליך על עשרות השנים הקרובות. ראינו מה קרה בשנה אחת שהשמאל היו פה. הם סכנה למדינת ישראל".

"הם ייקחו את המשותפת כתמיכה מבחוץ, כי המשותפת היא זו שלא תרצה להיכנס. אם לא ננצח בבחירות זו הממשלה שתקום פה. יהיה לזה מחירים נוראיים במדינת ישראל. אם נהיה מאוחדים ונצא להצביע נגיע גם ל 62\63. אם לא, אנחנו בסכנה".

לגבי השיריונים בליכוד אמר: "אני חושב שאנחנו חייבים לשריין את שיקלי. הוא לא ביקש מאתנו שם דבר, אבל יש מחוייבות אליו. אני לא מתערב לנתניהו בהחלטות שלו. אין לי מושג אם מישהו פנה למשה כחלון".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות